معاملات کالاهای NBA

یکی دیگر از عوامل عمده درآمد NBA است و برخلاف بقیه ، این یکی با ملموس مطابقت دارد. کالاها سالانه بیش از یک میلیارد دلار درآمد دارند و در فصل 2017-2018 ، برای اولین بار در تاریخ NBA ، تیم ها تبلیغات خود را در پیراهن خود پوشیدند.

 

درآمد پچ جرسی

برنامه وصله های پیراهن در سال 2016 راه اندازی شد و به طور متوسط ​​، تبلیغات مربوط به پیراهن ها سالانه 9.3 میلیون دلار برای تیم ها خالص است. موفقیت اولیه باعث شد NBA برنامه را در اوایل سال 2019 تمدید کند. تا آن زمان ، NBA بیش از 150 میلیون دلار درآمد جدید کسب کرده بود.

 

برخی از تبلیغ کنندگان شامل جنرال الکتریک ، شرکت والت دیزنی و راکوتن است که یک شرکت تجارت الکترونیکی ژاپنی است. تیم ها نیز سود می برند. به عنوان مثال ، Golden State Warriors مبلغ تقریبی 20 میلیون دلار سالانه از راکوتن دریافت کرده اند

 

حمایت مالی

یک م relatedلفه مرتبط با تجارت تجاری NBA مربوط به حمایت مالی است. به عنوان نمونه ، در سال 2018 میلواکی باکس یک میدان 524 میلیون دلاری ، مجمع Fiserv افتتاح کرد ، که فرصت کافی برای حمایت مالی ، صندلی های برتر و غیره را فراهم کرده است. 9

 

در ژوئن 2015 ، NBA به مشارکت طولانی مدت خود با آدیداس پایان داد و با Nike (NKE) قراردادی هشت ساله و 1 میلیارد دلاری امضا كرد. در کل ، این به معنای افزایش 245 درصدی در سال نسبت به معامله قبلی است.

 

تجارت بلیط NBA

شاید تعجب کنید که بلیط فروشی در واقع یکی از منابع اصلی درآمد NBA نیست. به نظر می رسد از برخی از جریان های درآمد دیگر که در بالا ذکر شد عقب است. با این حال ، این بدان معنا نیست که بلیط به هیچ وجه کمک نمی کند.

 

طبق ESPN ، برای فصل 2018-2019 ، تیم ها به طور متوسط ​​از کمتر از 15000 تا بیش از 20،000 هوادار در هر بازی خانگی حضور داشتند. 10 با هزینه بلیط به طور متوسط ​​نزدیک به 74 دلار (در فصل 19-2018) پول حاصل از فروش بلیط به سرعت جمع می شود .11 همراه با بلیط ، درآمد اضافی مرتبط با بسکتبال (BRI) شامل امتیازات و سایر فروش ها است.

 

درآمد بین المللی

NBA سالهاست که در سطح بین المللی در حال گسترش است و به یک منبع اصلی درآمد - به ویژه چین تبدیل شده است. تخمین زده می شود که چین سالانه 500 میلیون دلار درآمد کسب کند. بخشی از این درآمد شامل غول فناوری چینی است ، معامله 1.5 میلیارد دلاری Tencent به عنوان شریک دیجیتال انحصاری NBA

 

با جذابیت بین المللی بیشتر ، سرمایه گذاران بین المللی نیز می آیند. به عنوان مثال ، جو تسای Alibaba (BABA) سال گذشته 49 درصد سهام بروکلین نت را با قیمت شایسته 1.15 میلیارد دلار خریداری کرد.

 

جریان درآمد بین المللی نیز به تصمیم NBA برای سست کردن قوانین بازاریابی مربوط به قرار دادن آرم های تبلیغاتی در پیراهن ها گره خورده است. در نتیجه ، بسیاری از شرکت های بین المللی می توانند از طریق برنامه وصله جرسی و همچنین سایر اقدامات بازاریابی با NBA تبلیغات کنند. گسترش به چین و سراسر جهان یک استراتژیک است و به احتمال زیاد سهم بیشتری از درآمد کل NBA برای سالهای آینده را به دست می آورد.


زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

داروخانه مینا rocalbaseeds گرافیک امید Karen Frank پناهگاه آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش گاهنامه رنگارنگ دیجی بانو (بانک جامع مقالات آرایشی و بهداشتی )